Tuesday, February 3, 2009

work or play?


hari jumaat n sabtu lepas, aku telah diarahkan untuk mewakili jabatan aku ke Bengkel SKT di Hotel Royale Bintang, Seremban
(which is known as Royale Aldephi sblm dorang tukar management..)


2 hari 1 malam je..

tp since Asyraf masih menyusu badan, a.k.a "wajib ada mama masa nk tido malam", so, terpaksa la aku angkut dia n daddy skali..

antara benda yg aku suka sbnrnya bila kursus kt hotel ni, adalah:

1. THE FOOD!
(waahhhh.... sedap woo..)


(maafkan daku kerana byk benor gambar desert.
sbb cake/pastries/ice cream sememangnya favorite ku! huhu..)

aksi minah2 selamber..


2. THE ROOM

- nice n comfy
- siap ada astro - can't live without it!


- very nice washroom! ada bath tub tu! --> dulu time2 bujang suka sgt berendam air panas masa malam2 lepas kursus. skrg ni dah tak sempat. cepat sgt ngantuknya! agak2nya aku ni ada tenaga solar la.. asal malam je, bateri abis. trus tido! huhu..


hmm... too much details about how happy i was with the hotel...
so, how about the workshop?
mana gambar n citer workshop tu???

hehe.. takde aa...

well.. i guess, this time is MORE to PLAY than work. sorry..! :P

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails