Tuesday, December 28, 2010

maafkan ku, kawan...


memula aku mohon ampun dan maaf kepada semua 
sebab 2, 3 minggu ni aku tak dapat nk melawat blog2 kengkawan scara serius. hanya dapat terjah ke bbrp blog je..

atas alasan, BIZI. 
bizi kt opis toksah cakap la.. mmg hampir2 tak menang tangan.

then, bila balik rumah, 
1. confirm takleh bukak lappy time the kids masih berjaga.. mau jahanam lappy kesayangan ni dibelasah dek dua beradik tu. huhu..
2. badan dah macam tenaga solar.. bila budak2 tdo je, dgn mama mama nya skali harus hilang. penat la konon.. ;)

blog pun, kekadang apdet... kekadang tak..
tapi bila apdet pun, kebanyakannya AUTOPUBLISH je. hehe..

plus, sejak dua menjak network kt opis aku tetiba ter jadi HEAVY TRAFFIC atas pelbagai sebab,
pihak IT dah block segala jenis macam website social networking, including la blog.
bila otak dah tepu time keja, kekadang, teringin jugak intai blog kengkawan.. bleh gak release tahap ketepuan otak itu, wpun hanya 5 @ 10 minit, kan! tapi bila dpt bukak blog2 pun, byk function kt blog2 takleh guna. yg paling sedih la, KOMEN TAKLEH KT KOTAK KOMEN (tu yg aku rajin komen kt shoutbox kengkawan je skrg tu. hehe..)

maka nya, 
maafkan la aku...

1 comment:

MummyEcha said...

akhir2 tahun cam nie memang bz ckit..
sama ler ngan kita ....yg mana sosial networking semua dia block...huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails