Sunday, August 14, 2011

berbuka puasa di Hotel Empress, Sepang


org lain dah sibuk citer pasal Ramadhan ke 13...
aku, baru la ni berkesempatan nk citer pasal Ramadhan ke 3 yg lepas.
hehe...
biar lantak la. 
nk citer jugak. :P

aritu, rezeki kami dpt berbuka puasa di Hotel Empress, Sepang, 
courtesy oleh my brother in law.
tetiba je baik hati nk sponsor..
tq, abg nuar!
lenkali bleh sponsor lg. ekekek..

punya la kami bersemangat,
maklum la.. 1st time berbuka kt luar utk tahun ni...
kul 6.40 pm dah smpai sana.
merangkap org pertama sampai. hahaha..!

not bad.. siap ada sijil halal Jakim gitu. :)

buffet tu dorg wat kt tingkat 12.
kt Grand Ballroom..
meja, dah reserve awal2 dekat ngan kaunter air. ekekek..

memula sampai, 
since org xde, semangat je en.hubby amik gambar makanan byk2
sbb katanya nk recommend kt kawan dia.
tp bila aku go thru gambar2 yg dia amik ni, 
aci tak klau aku nk komen yg dia x pandai amik gambar?
x nampak langsung gambar makanan nya.
nampak gambar2 meja, pinggan & mangkuk je..
hehe..


so, 2nd round, aku lak amik gambar.
baru la nampak skit meriahnya makanan2 yg ada kt situ.
serius banyak.
memang berbaloi2 dgn harga RM45 per head tu.

sebahagian mknn yg ada kt situ.. ada lg, tp x muat nk letak kt sini. hehe..

hero mama :)

my other half & our lil princess. hihi..

aku suka sgt tgk gelagat 3 beranak ni. terasa untungnya diri dgn adanya mereka..

our food! yum... yum...

konklusinya sedap wei...
mmg bleh rekemen kt kawan2..
alhamdulillah...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails