Monday, September 5, 2011

ce teka aku kt umah sapa ni..


hahaha..!!
walau pun aku tau korang suma confirm xleh jawab, 
tp saje je nk bagi gerak sikit pala otak korang yg baru masuk bekerja semula arini 
lepas seminggu bercuti raya.

so..
agak2nya kt umah sapa la aku beraya ni eh?
tetiba je rumah dia yg super sempoi menjadi super cun dlm sekelip mata.
i like..!



ala.. teka je la..
wpun adiah xde. ekekek..
(hint : rumah seorang blogger)

petang nanti, aku bgtau jawapan.
tunggu..!!

p/s : wahai tuan rumah, ko diam2 eh.. shhhh.. ;)

3 comments:

mama tisya said...

umh blogger mn tu??mama aqila najla ke?

ann @ hatiberbunga said...

ehh.. blum smpai lg ke umah mama aqilah. semalam/kelmarin baru dia blk ke Nilai.. biar dia rehat dulu. ;)

bOnda said...

hmmmmm....
bila masa ko wat post ni babe?
aku baru je baca arini
tak sempat aku nk tolong jawabkan
kuang3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails