Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu!!

Hmm...
Tiap2 tahun, ahad ke2 dalam bulan May, rakyat Malaysia menyambut Hari Ibu..
dan tahun ini, ia jatuh pada 10 May, iaitu esok!

Aku start jadik ibu since May 2008 - Asyraf lahir ke dunia.
Tp aku rasa dah jadik ibu scr x rasmi, since Ogos 2007 - aku mengandungkan Asyraf..
dan insya Allah, Disember tahun ni, adik Asyraf pula akan menyusul.
bersediakah aku??
boleh kah aku menjadi ibu yg baik utk anak2 aku?
wallahualam.. hentam saja la, labu.... hehe..

dan betul la org kata, bukan mudah nk jadik seorang ibu ni..
kena kuat & sabar yg banyak!
dan kena kreatif (part ni aku kureng skit. hehe..)

buat emak.. terima kasih atas segala. i love u so much!!!
buat arwah MIL.. alfatihah buatmu. semoga emak senang di sana.. walaupun kita berjumpa hanya sementara, tetapi emak tetap memberikan impak yg besar kepada diri ku ini dan aku amat menghargainya. terima kasih, mak!

oh! x lupa kepada semua ibu2 di luar sana,
SELAMAT HARI IBU!!!

special thing about this year Mother's Day is :
aku dapat 1st award aku!!!
dari ERYNN..

tqvm!!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails