Wednesday, November 2, 2011

this is MY CoE



saje nk citer..
kt sini, semua CoE (Pusat Kecemerlangan) adalah di bawah tjwb aku..
bila tertubuhnya sstu CoE, scr otomatik,
segala urusan pentadbiran, pengurusan, kewangan, dan segala aktiviti CoE tersebut
adalah jatuh atas bahu aku.
dengan bantuan daripada staf2 sokongan,
ini lah CoE yg telah dipertanggungjawabkan ke atas aku.. :
 
1. ACREDA - Pusat Penyelidikan dalam Penyalahgunaan Dadah Asia



2. IHRAM - Institut Penyelidikan dan Pengurusan Halal 

3. IFWMI - Institut Pengurusan Harta dan Kewangan Islam

4. INFAD - Institut Pengurusan dan Penyelidikan Fatwa Sedunia

5. API - Akademi Permata Insan
opss.. banting API dah simpan da..  bergambar dgn staf pun ok lah! :D

oh, ada lg 2 :

IQ - Institut Kefahaman Quran dan Sunnah
&
IQBraille - Institut Quran Braille
(baru je ditubuhkan.. so masa pameran yg aku bergambar kt atas tu, x sempat lah nk wat bantingnya..)

INFAD & API,
dah ada Pegawai nyer.. so, lega skit la aku ni..
kira nya aku ni jadi pegawai pemantau je la..
tp yg lain2, harus la aku yg jadi pegawai yg bertanggungjawab..


nway, walaupun keja sgt lah byk..
aku sgt bersyukur ada team staf sokongan
yg sgt memahami, supportive, bleh diharapkan & sentiasa menceriakan di kala masing2 tgh down...

terima kasih banyak2!!

opss.. sila ambil maklum bahawa 
entry panjang kali ini ditulis dlm masa 2 hari,
then baru publish.
jgn plak kata aku ni kata bz, tp ada masa nk tulis entry blog pepanjang, wokeh!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails