Tuesday, April 24, 2012

Gastrik ku sudah tiada!! TQ, BioEver!


sapa penah kena gastrik, angkat tangan..!!


aku ni gastrik tegar sejak kecik lagi. xleh langsung skip waktu makan. confirm pastu perut aku start pedih, then peluh sejuk mula membasahi badan, then migrain pun datang, then badan start gigil2, then trus pengsan. :P

kisah aku & gastrik (DULU-DULU) : 
  •  tiap2 pagi, WAJIB bekfes dulu sblm keja. klau tetiba berangan nk jadi pekerja penuh dedikasi, terus masuk opis, dlm kul 10 gitu, CONFIRM peluh sejuk start kuar..
  • penah skali aku masuk wad 3 ari gara2 gastrik ni. siap masuk teropong ikut atas (mulut) dan juga bawah (....) sbb doktor nk tengok usus aku. mmg pengalaman ler..hadoi!
  • tiap kali bulan puasa, CONFIRM aku kena sentiasa standby ubat gastrik ke umah. 
  • oh... tu lum masuk time preggy lagi. memandangkan aku ni jenis mabuk teruk, segala menda yg aku makan, confirm kuar balik.. maka nya CONFIRM jugak lah perut aku sentiasa pedih & aku pun layu..
tak caya, tanya mak aku. sejak kecik, klau gi mana2 CONFIRM bawak mknn / jajan bersama. huhu..

kisah aku & gastrik (SEKARANG) :

wuuuhhuuuu...!!! DAH TAKDE...!
(astaghfirullahalazim.. istighfar byk2 Ann wehh... ingat Allah. ingat Allah..)


CAMNER BLEH ELOK PULAK????

syukur alhamdulillah, dgn izinNya dan juga krim BioEver Nano Cream, aku dah xde risau2 psl tu semua..


actually, aku asalnya pakai krim BioEver ni tujuan nya nk hilangkan lemak2 tersembunyi aku.
time tu, tak terfikir langsung psl gastrik. huhu..

tapi lps 2 mgu, gitu.. aku mula perasan.. aku dah bleh skip time makan lah!
paling kemuncaknya, pd suatu hari, atas sbb2 tertentu, kul 6 pm baru sempat nk makan lunch.
plak tu bekfes kul 7.45 pagi tu, mee je kot (dah x ingat)
masa tghari tu, mmg dah rasa lapar.. standard la kan..
tp sbb mmg x sempat nk lunch.. tu yg terlajak smpai kul 6 tu.
tapi MAJIKnya, perut aku x pedih la plak? apa tah lagi menggigil2 lapar spt biasa. pelik aku.

pastu aku cuba godek2 kt group komuniti STG (closed group yg ada info BioEver ni),
baru aku tau penyebabnya - BioEver Nano Cream tu lah!
waahhh...! suka bangat weh..!!
skrg ni, aku dah x perlu risau2 psl gastrik ku lagi...
BioEver, i love u..!!


nk citer detail lagi? nk FREE demo? nk beli?
sms / call la aku : 019-2768797
emel pun bleh ... annadlina@gmail.com


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails