Monday, March 12, 2012

My 1st Try : less 3 cm in 5 days!


seriously, tak tipu..
(tipu berdosa tau...)
perut aku kempis skit (3 CM) lepas cuba pakai menda alah ni dlm masa 5 HARI je.


ok.ok.ok...
suma org wat testimoni, selalunya mesti sebut bleh kurang brape kilogram bagai..
tp secara jujurnya, aku takde lah mesin penimbang berat badan kt umah.. hehe..
sekadar ada tali tape je..

tp seriously, menda alah ni mmg best!
aku pakai sendiri.. tu la pasal aku berani citer..
selain dr utk tujuan KURUS
ia juga untuk KESIHATAN & KEINTIMAN. ngeee..!!

korang nak tak??
kebetulan aku ada extra ni klau2 ada kawan2 yg nk cuba.

feel free to call me : 0192768797
or email me : annadlina@gmail.com

ok!

10 comments:

Neeza.Areef said...

wah..bio ever membantu eh

suwara entertainment said...

wah..menariks ni! berapa kosnye?

Ajulaa said...

Nak nak nak.. bape hengget neh?

mama tisya said...

utk kempiskan perut ke?brp harganye??ada jual kt mana??

ibu chiqamie said...

amboi...sapu kt perut kasi pecah lemak eh.?? lemak tepu mcm den ni bleh ke che ann.?? huhuu....bape hengget tu.? ade juai kt mane.??

ann @ hatiberbunga said...

neeza > yup! so far mmg sgt berpuas hati. ;)

sue rya & ajulaa > murah je.. nanti saya pm? ada emel / hp?

mama tisya > bleh kempis perut.. bleh hilangkan parut.. bleh mcm2 ler.. dgn saya ada bbrp kotak. nanti saya call/emel.

nani > boleh.. cuma maybe beza timelinenya skit la, bergantung kpd tahap ketepuan lemak itew.. hihi.. dgn saya ada bbrp kotak. nanti saya call/emel.

ibu MZW @ farah idayu said...

k.ann...nakkk! hehehe... braper kos nyer? part intim tu konpius sket? cemana tuh? ekekeke.... emel kita : farahidayu84@yahoo.com

wanie said...

berapa harga ni? email wanie ye : iwanie@gmail.com

Ajulaa said...

email ajulaa : nazura7582@yahoo.com
tq~!

ann @ hatiberbunga said...

ya ampun rakan2 sekelian.
jadual agak padat kt opis arini.
saya janji akan emel semua kengkawan psl BE ni as soon as possible malam ni kt rumah. tunggu ye..

maaf byk2..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails