Thursday, March 15, 2012

gaya comel anjing narkotik


arini, opis aku ada anjurkan program ni... :

and, sempena program ni, kami jemput Unit K-9, PDRM, Bukit Aman utk wat Demonstrasi Pengesanan Dadah.


polis tu cakap, adiah / award yg dorg bagi lepas berpuas hati bila anjing2 dorg dah wat keja (hidu dadah - err.. anjing2 ni bukan penagih tau.... cuma di train agar dpt kesan dadah2 tu), anjing2 akan dapat tuala kecik sbg mainan anjing2 ni. anjing2 gaya mcm budak2 jugak rupanya.. hehe..

see..!!

video

so cute! terutama bila trainer dia acah bila nk baling tuala tu suh dia tangkap. hehe..

lepas abis show, wajib ler kami amik gambar.


tp sayangnya dlm gambar ni, anjing tu pandang lah ke blkg. huhu...
(tapi serius cantik bulu anjing tu. hitam, berkilat & bersih sesgt)

1 comment:

Sue-Rya AQ said...

bestnye dpt join program cmni..at least kita dpt pengetahuan kan..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails