Tuesday, August 14, 2012

Ayra dpt award dari Taska!!



Good Child Award..!!
(isk..! isk..! isk..! *nangis kegembiraan*)
tarikh keramat : 8.8.2012
bila tau je Ayra dpt award ni,
sungguh2 aku rasa nk nangis sbnrnya..


jujurnya, sbnrnya taska Ayra baru seminggu tukar Pengusaha..

alkisahnya Ayra, aku antar dia kt taska opis sejak dia berumur 2 bln..
tetiba bbrp minggu lepas, dpt tau kontrak Pengusaha sedia ada dah tamat & 
akan ditukar dgn Pengusaha baru..
actually, kontrak rasmi Pengusaha Baru tu start 1 Sept nanti..
tp agar x nak anak2 yg dihantar ke taska ni terkejut dgn perubahan drastik 'kakak2 baru',
Pengusaha Lama & Pengusaha Baru, dgn bantuan staf masing2, sama2 mengasuh anak2 dlm bulan penyesuaian ni..

and baru bbrp hari Ayra di bawah kakak2 baru, 
Ayra dah dpt award 'Good Child' ni..
nape aku rasa nk nangis sgt2?

sbb sbnrnya dulu, dgn staf lama, Ayra penah bbrp kena denda diasingkan ke bilik lain sorang2
atas alasan Ayra sgt2 nakal & suka sgt usik kawan2 smpai nangis..
masa dpt tau Ayra kena denda cmtu dulu, Allah je tau perasaan aku...
nk citer kt en.hubby, x tau nk citer cmner..
takut dia kata aku yg lebih2 nk terasa...
tp mmg sedih yg amat sgt...

tapi dlm bbrp hari dgn staf & pengusaha baru ni,
Ayra dah dpt award Good Child, ok!!
apa maksudnya tu??

bukan nk memburukkan sesapa..
aku tau Ayra mmg nakal.. tp x bermakna hati Ayra x baik & x boleh dibentuk..
setiap kali aku jemput dia blk setiap hari kini,
ada je cerita baru @ lagu baru yg Ayra bawak balik.


bila Ayra happy, yes, of course mamanya ni pun happy.
*love*

moga2 kebaikan pertukaran Pengusaha ni akan kekal terserlah
biar pun kos bertambah skit... 

oh, si abang nk mencelah jugak bergambar, bleh?
hihi..
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails