Monday, August 27, 2012

balik raya @ Kelantan : 12 jam jer..


hahaha.
yup! 12 jam.
slalunya balik kg. en.hubby kt Ketereh, Kelantan tu, 8 jam je..
tp mmg standard lah klau time raya, jadi 12 jam.
kami gerak kul 12 tgh malam hari Khamis, sampai 12 tghari hari Jumaat.
slalunya lps 4 jam, kami dah smpai Merapoh (pertengahan pjlnn)
tp kali ni kami bersahur kt Raub je. 

well.. biasa lah banyak keta..
tak jem pun... tp banyak keta.
lebih2 lg, tahun ni, JPJ sgt rajin wat roadblock.. ada la dlm 5 @ 6 rb spjg perjlanan kami..
stress ke?? ntah la.. biasa je..
suasana nyaman je.. plus bnyk jugak kami berhenti2. hehe..
pagi2, kabus dah menutupi ruang udara.




en.hubby pun masih mampu tersenyum..


my kids plak masih lena dibuai intan..
x ingat dah kul bape dorg bgn..



konklusinya..
A VERY SMOOTH JOURNEY..
(^_^)
alhamdulillah...




4 comments:

aanie said...

perghh, lama tu...
sy pun blk kltn jgk...blk ari sabtu x jem dah...

ann @ hatiberbunga said...

hehe.. ok la tu..

my big bro, dia balik raya kt kelantan (umah famili SIL) raya kedua. 16 jam. pergh!!

rozila said...

salam...Ann...

lenkali ko melalukan diri kt Raub roger2 la aku....hehehe...mana tau nk tumpang mandi ker...todur ke...aku dh ada umah sdri.....0129384744

ann @ hatiberbunga said...

aah la..
camner aku bleh lupa ko kt raub eh, zila?
hadui.. sori aa.. lenkali eh, insya Allah.. terima kasih, offer.. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails