Friday, June 26, 2009

Bolehkan Jus Ini Membantuku?

erk! since aku penah citer ngan salah sorg opismate aku pasal tahap kesihatan aku kblkgan ni yg kurang memuaskan, timbul lah cadangan untuk men'try' satu jus ni. katanya, elok utk ibu2 ngandung, utk tambah tenaga. JUS TOK GURU, namanya..

cara makan, 2 sudu teh utk dewasa.
rege, RM20 je untuk 180ml.
ok la, kan?

so, akhirnya smlm dpt la menda alah ni..


jus ni... ada 8 makanan sunnah yg disebut dlm alquran n hadis -
DELIMA, KURMA, ZAITUN, ZA'FARAN, BUAH TIIN, HABATUS SAWDA', MADU & KISMIS
huraian kebaikan setiap mknn tu, spt kat bawah. malas betul aku nk menaip. hahaha...!
(bleh klik kt gambar utk lebih jelas)


hmm.. pagi tadi dah try dah!
sedap! rasa strawberry. hehe..

semoga aku tetap setia menelannya setiap hari. :)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails