Tuesday, December 15, 2009

Asyraf Sayang Adik!

yup! Asyraf amat sayangkan adiknya.
pantang nampak, wajib lah dia nk cium2 si adik.

 

tp sbb dia kan kecik sgt lg..
gaya sayang dia pun, nasih agak ganazz..
setakat goncang2 katil adik or lepuk si adik sekuat hati tu, dah perkara biasa.
kekadang tengok, sian je rasa...
apa lah budak umo 1thn 7 bln faham dgn perubahan ketara yg berlaku ini.sedangkan kami yg dewasa ni pun masih dlm proses menyesuaikan diri.. hmm..
sblm ni Asyraf AMAT manja dgn ku..
skrg, waktunya dgn ku agak terhad.. memandangkan diri ku yg x brape kuat lg nk melayan segala karenah dia yg AMAT lasak.
sabar ye sayang! nanti mama dah kuat, kita maen "denchen, denchen" ye!

2 comments:

Corelle said...

cute baby...
sepasang.. :)

liwaniel said...

sayang asyraf kat adik dia ye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails