Saturday, December 26, 2009

What? Who? Why?


atas faktor2 yg tertentu... and atas request sesuatu pihak, entry ni terpaksa lah diDELETE kan dari blog ku ini.... isu sensitip nih! Leceh la.. x pasal je aku n keluarga aku susah nanti. Huhu..

maklum la.. sapo lah eden ni.. super kecik cam kuman je.. panjat tiang tinggi2 pun, klau dah kena sembur spray, mampuih gak aku ni. huhu...


so, ampun maaf dipinta kpd semua pihak yg perasan dirinya terlibat dlm perkara nih. wpun aku x sebut LANGSUNG kt entry asal ni sapa pihak yg terlibat tu. (karang aku sebut karang, baru tau! huhu.. tengah kontrol geram nih!)


aduyai.. manusia..manusia.. hmm...

5 comments:

O said...

masuk mandat besar babe..apa saje bOlehhh..huhuhu..

O said...

psssssttttt...'Orang tu' cakap kan,masa intebiu tu kan, masa inteviewer tanya nape nak keje situ kan, 'dia' kan..jawab kannn "memandangkan ada kekOsOngan di bahagian IT tersebut, saya mOhOn jawatan ini"..feliks kannnn?????

ann @ hatiberbunga said...

amboi.. dia ingat dia tu sapa sesuka hati nk jawab cenggitu ms interbiu?? yg mandat besarnya "org lain".. bukan dia pun. blum dilantik scr rasmi lg dah tunjuk belang. dah masuk ni, confirm bertambah2 la belangnya tu. huhu.. (sila sediakan tapisan yg TEBAL2 ye pasni.. klau setakat 21PL tu, dah x lut dah..)

kosong?? info mana dia dpt ni? yg kosong kt bhgn IT tu, zaman bila tu? skrg kan hamba yg hina dina ni dah ada.. dah dkt sthn dah pun kt situ. so, dah x kosong aa... jwtn lain ada la kosong. lenkali nk nyibuk, kna la tanya abis2 dulu.. adeh!

(astaghfirullahalazim.. x elok btul emosi time2 pantang ni.. huhu..)

saya ler =p said...

isyk..saya pung..tapi bukan nak mengapi2 babe..just geram jugak and nak bagitau..

'Orang tu' pun pelik mana dia tau ada kekOsOngan kat IT and balik tu dia tanya saya..saya bagitau manade? ntah2 mmg plan bapak dia kOt suh cakap nak duk situ..huhuhu..ntah..macam2..like yOur dad said 'bia 'dia jawabbbb' =p

-sOri, saya tak On9-
yOu knOw me =p

Anonymous said...

kabel paling besor walaupun dah tamat kontrak.. akakaka

agaknya banyak projek mega jabatan nie.. boleh sambil nyelam minum air.. peduli apa ada kekosongan ke tak.. yg pasti musti dapat punya.

makcik pun geram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails