Monday, May 23, 2011

my baby sister's wedding


alhamdulillah..
kenduri kawen my baby sister dah selesai pd ahad lepas..
gambar, x byk yg dpt diamik sbb bz mengejar the kids spjg masa kenduri kt dewan tu.
(serius seronok dorg dpt lari2 kt dewan yg luas tu. hihi..)
akibatnya, aku byk bergambar guna kamera org lain je.. hahaha..!!

nk citer pjg, badan x abis lg penat.
sbb lepas kenduri, esok nya, Isnin, yakni hari ni,
awal2 pagi lg dah gerak ke Melaka utk hadir Bengkel 3 hari, smpai lusa...
(skrg ni pun sbnrnya tgh bersiar scr langsung dr dewan meeting ni. 
curik2 bukak blog di kala group lain tgh bentang hasil bengkel kt depan nun. hehe..)

so, maka nya, 
layan je la gambar2 dari kamera aku yg x seberapa, ye..
skit giler gambar yg aku snap.
gambar byk2 & comel2, dr kamera jurugambar profesional & kamera mahal.
nanti klau dah dpt, klau x lupa, aku apload kt sini ye..






gambarku diambil oleh Asyraf!


opss.. dah belek2 gambar kt kamera ni, 
baru perasan takde langsung gambar Asyraf yg super hensem time kenduri tu..

oh photograper profesional..
meh la gambar2 kami..
cacat rasanya takde gambar Asyraf ni. huhu..

3 comments:

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

selama menjalani bengkel + kursus..best je nampak kek tue..alamak rugi betul takde gambar pakwe hondsome tu

ibu chicamie said...

congrats to sis ipah...sori x dpt attend.,blk kg.neway really appricate dpt kad jemputan.heheee..thanx cik ann

eB ezrin said...

sweet sgt gaun tuh, i lioke... cam princess :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails