Wednesday, May 11, 2011

not feeling so good..


semalam aku muntah-muntah sepjg hari & malam.

bukan sebab Ayra nk dpt adik tau!
tapi akibat dari gastrik yg dah super lama tak kena..


tu lah! sapa suruh tak jaga makan?
padan muka sendiri! :P

akibatnya, 
tekanan darah jadi rendah & badan dah jadi lemah semacam.
pandangan pun dah jadi gelap2.
tp lepas meeting kt opis by kul 1pm, terus ajak en.hubby gi klinik & dapat la "time slip"..
doktor suruh rehat..


nk amik MC, rasa cam sayang sbb pagi tu dah gi meeting, kan?
so, time slip pun ok..

pagi tadi bangun, alhamdulillah perut dan x sakit & muntah2 pun dah takde.
wpun blum 100% ok, boleh la gi keja arini.. 
syukur...

ps : lupa bawak ubat gi opis.
hmm.. kena balik umah gi amik ni.. hmm...

8 comments:

♥♥azatiesayang ♥♥ said...

Salam Ann..semoga cepat sembuh yer!

Diamilikku said...

nape tak jaga makan..nak kena nih..heheheh...badan dah kurus dah anne..tak yah nak diet2 bagai yer..sila makan ikut time..standby roti atau biskut...buat alas perut..jgn lah bagi diserang gastrik lagi..:)

MummyEcha said...

gastrik nie x leh buat main2 kan w/pun saya x pernah rasa tp bila tgk member2 opiz yg selalu kena teruk gak diorg..cian sangat.

eB ezrin said...

musim muntah kot? eB nih dok migraine jerk hu3

ibu MZW @ farah idayu said...

seksa kan bila gastrik menyerang..me penah kene juga..sampai lembik jd nya..adehh~ neway, ann semoga cepat sembuh ye ;)

ann @ hatiberbunga said...

terima kasih kpd kawan2 yg prihatin.
selera nk mkn lum smpai sbb tak larat nk pikir menda2 yg dah telan tu terkeluar balik.
so, mkn menda ringan je dulu cam bubur, kuih & naget. hopefully cepat lah selera ni dtg.. ;)

naney@karim said...

sian boss lain kali jgn lupe makan tau....

misya said...

semoga cpt smbuh,saya blogger baru

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails