Thursday, February 16, 2012

ke arah gaya 'K-Pop'


sesungguhnya rambut Ayra sudah la panjang...
perlu sentiasa diikat. klau tak, mengerbang macam anak pelarian mana je.
dulu pernah nk potong, tp daddy nya suka anak dara dia rambut pjg..
sbb rambut Ayra lurus & sgt lembut bak sutera mcm mama dia.
tp sejak keblkgn ni, Ayra suka bebenar la bukak ikatan rambut dia tu.
slalu wat aku sakit jantung. huhu..

so, petang kelmarin, berjaya juga singgah kt salon rambut dekat area perumahan aku ni.
wpun ni 1st time Ayra potong rambut kt salon, Ayra sgt berani.
duduk sendiri kt kerusi salon tu xyah kena2 pegang pun ngan kami tau..!

so, ini lah rambut Ayra yg panjang..
 

pesan en.hubby kt Ah Ling (cina potong rambut tu), 

"you potong pendek gaya k-pop ye! ala2 macam wondergirls tu"
"klau tak cantik atau tak jadi, i tanak bayar!"

amboi! hahaha..!!!

see..! Ayra releks je sesorg kt kerusi salon tu. ;)

opss..!! ternampak kamera. terus sengih. hihi..
 

haaa...! punya la releks, siap bleh baca buku "My Little Mermaid" lagi gitu.

hasil???
hehe.. bersungguh aku cuba amik gambar Ayra lepas berjaya di K-POP kan.
tp Ayra berlari2.. langsung gambar blur suma.
so, gambar ni je yg ada wat masa ni.. 
jadi lah eh! ;)
so, apa pendapat?
menjadik tak, gaya rambut k-pop Ayra ni? hehe..

3 comments:

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

wahh demam k-poppp .. cantik ler ;-)

Sue-Rya AQ said...

cantik! mudah nk diurus.. :)

Syafinas said...

Comelnya Ayra...muka dah mcm korean...mmg kpop la..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails