Monday, January 19, 2009

aktiviti hujung minggu


terasa malas diri ini nk bekerja di pagi isnin ini.. ekekek..

aktiviti hujung minggu kami kali ni:

SABTU
lepak umah mak sbb hubby kena keja. huhu..
en.hubby : esok (sabtu la tu..) saya ada appt. ngan kontraktor. keja arini tadi tak sempat siap. tp pagi esok nk gi bangi jap. ada hal. awak nk ikut balik bangi tak? (umah mak abah aku kt bangi)..
aku : nak! nak!
en.hubby : tp bermalam la. sbb keja saya ngan kontraktor tu tak sure abis kul bape. takut lama. karang awak boring lak duk umah.
aku : hehe.. nak! nak! (sbnrnya aku gatal sgt nk surf internet!- umah aku lum masuk internet. hihi..)


so, aktiviti kt umah mak :
- surf internet (bukak emel, chatting, ajar mak aku ber ym (hahaha), download citer "while you were sleeping" dsbnya..)
- ngejar asyraf yg dah pandai panjat tangga! (suka beno dia ngan tangga tu. pesal ntah! :P)
- gelak tgk perangai asyraf yg pandai nk ngajuk skit ckp orang.
(org nyanyi lagu injit2 semut, sapa sakit naik atas... (dia pun nyampuk "ek tash" (naik atas) hihi..)
- ajak adik n mak gi shopping baju harian asyraf kt warta --> baju asyraf dah singkat/ketat2 belaka. hasil shopping :

(abang.. sori ye tak bagitau.. ayang beli baju asyraf lagi!! (aku giler beli baju asyraf je skrg ni. huhu..))


AHAD
pagi ahad, aku memalas2kan diri atas katil. nasib baik asyraf tido lama skit pagi ni. hehe..
tghari, gi kenduri kawen reen (staf abah aku, merangkap anak kpd babysitter aku). laki dia lak, opismate hubby aku. sesuai sgt lah tu!
SELAMAT PENGANTIN BARU, REEN & SAIFUL..!!

(gambar pengantin lelaki takde.. sbb dia lum smpai (ter awal lak kami sampai kt kenduri tu! huhu.. nk tunggu, puas la plak!))

then, petang lak, jejalan kt alamanda.

gelagat Muhammad Asyraf Muhaimin masa tengah tunggu daddy pilih stokin kt parkson. lamanya daddy ni..


lepas bayar, tetiba asyraf termuak la plak... abis baju superman dia kena muntah dia. so, terpaksa la gi tukar (masyamm...!!) so, kami singgah la nappy changing room kt parkson tu. so cute, changing room nyer! siap ada kusi tomei utk ibu2 menyusukan baby lagi! hmm... diri ini tak tahan diri. nk jugak amik gambar bilik tu. hihi.. (dah masuk umah sendiri, leh aa tiru utk bilik asyraf nanti! ahaks..!)

see..!!

dah tukar baju asyraf, baru dpt gi c4, menunaikan hajat utama kami aritu - carik menan asyraf.

ni la menan baru asyraf! hihi..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails