Friday, June 3, 2011

aktiviti malam jumaat


opss..!!
pikir apa tu?
sesungguhnya takde unsur 18sx dalam entri kali ini. 
hehehe..

nway, nk citer..
sesungguhnya aku ni isteri mithali tau..
tak penah nk kuar hang out dgn kengkawan & 
meninggalkan the kids dgn en.hubby di waktu malam.

tapi ntah camner, 
malam td tiba2 rasa nak sgt makan pastri/donut/cupcake 
kt One Apple kt Tesco Nilai ni.

so, after maghrib, lepas masak dinner utk en.hubby & the kids,
pelan2 aku wat muka 'chumil' kt depan en.hubby & 
pelan2 aku mintak izin nk kuar ngan Aida.
en.hubby punya la pelik.
agak2nya dia ingat aku buang tebiat kot! hehe..
nasib baik dpt greenlite! 
yahoo..!!

lorr... 
bukan kuar gi karaoke @ tgk wayang @ apa2 pun..
saje je nk makan pastri smbil sembang2.

lepas tdo kan Ayra,
cergas trus aku siap dgn segeranya!

tp yg kelakarnya, bila aku siap je pakai tudung,
Asyraf tetiba nk ngekor aku ke hulu ke hilir.

aku gi blik blkg, dia ikut...
aku gi dapur, dia ikut...
even aku lepak kt sofa smtara tu Aida jemput pun, 
dia tetap berkepit ngan aku.

hahaha..!!
dia TAHU DAH aku nk kuar la tu! :P

tp bila dia dgr je ayat 
"Asyraf duduk rumah, ye!"..
trus dia meraung!

aku nk ngelak dr Ayra terbangun balik, terpaksa la aku setuju bawak Asyraf skali.
(cis..! saje xmo kasi chan kt mama, ye. hahaha..!!)

ok.
meh layan gambar hasil santaian kami.









tengok!
Asyraf makan krim je byk..
lebih dr kek.
camner la tak bertambah chubby Asyraf ku ini?
bukti : cer perati jari jemari Asyraf yg bulat2 tu.
hahaha..!!

lepas makan gula yg byk,
Asyraf dah jadi hyperaktif!
hahaha..!!


anyway, konklusinya..
Asyraf happy
& kami pun happy.

agak2nya bleh tak hangout cenggini lagi pd masa hadapan?
hehehe..

4 comments:

[-suziey-] said...

mcm2 jenis donut dh skang ni yek..ala2 big apple la ni..nama pn ade aple..hehe

Don & Nor said...

hamboi2 ann n bonda...sronok sakan nooo...kena cuba wat proposal gak ler lps ni..mana tau ada pluang...ekekeke

eB ezrin said...

eB pn tersenyum samer sbb nmpk hepi sgt photo2 nih :)

ann @ hatiberbunga said...

suziey > haa.. tu la nyer. nama pun dah dekat2, kan?

nor > proposal tu harus.. mana tau ada luck? hihi..

kak eb > senyum! tak perlu kata apa2. senyum! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails