Monday, June 20, 2011

opah ku dah xde.. :'(


Alfatihah buat opah ku
yg telah kembali ke rahmatullah secara mengejut
pada jam 1 pm, 18 Jun 2011 (sabtu) yg lalu...
moga arwah tenang di sana..

opah : ibu kpd mama ku..

kami di sini akan sentiasa merinduimu teramat sangat.. :(


ps : nk cerita byk pasal opah sbnrnya.. 
tp tak tercerita buat masa ni.. sori...

9 comments:

aanie said...

al-Fatihah utk arwah..semoga arwah ditempatkan di kalangan org2 yg beriman...amin...

eB ezrin said...

alfatihah...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

alfatihah ...

terungceweng said...

Takziah dan AlFatihah..

mama2nur said...

takziah & alfatihah..

ann @ hatiberbunga said...

terima kasih atas doa kawan2..

Diamilikku said...

takziah ann..semoga rohnya tenang di sana

cikpuanreena said...

takziah...cik ann.. opah kiter pon br je meninggal 27 Mei ri tu.. masa pon sama pukul 1pm b4 solat Jumaat.. Semoga arwah sejahtera di alam sana.. amin....

ann @ hatiberbunga said...

thanks, su..

thanks, reen.. oh, ye ke? takziah kpd reen sekeluarga juga...

tp sbnrnya sedih lebih sbb opah tak sakit.. tiba2 je pagi tu dia rasa sakit dada berpeluh2, bawak gi spital. then 2 jam pastu dia dah takde. sgt2 drastik..

hmm... maybe itu yg dikehendaki arwah yg mmg dah niat awal2 tanak sakit n susahkan sesapa.. :'(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails