Saturday, May 5, 2012

Happy 4th Birthday, Asyraf..!!


Happy 4th Birthday, dear..!!



 Asyraf special request nk kek ultraman neos utk besday dia tahun ni... 
xmo sebarangan Ultraman. 
Mebius ke.. Nexus ke.. Taro ke.. suma xmo. nk Neos je. huhu..
tp abis gugle kt internet, x jumpa gambar Ultraman Neos kt internet, x jumpa gambar Neos yg sesorg yg cantik.
klau ada pun, gambar kecik & pixel bleh pecah. x best.. x best..
so, aku petik je la Ultraman yg ni...
ingat dia x prasan. alih2, dia cakap
"mama...! ni bukan Neos la mama..!!"
adeh. hehe... 

nway, 1st time around, aku wat potong2 kek kt skool Asyraf je dulu
sbb 5 May 2012 kan jatuh pd ari Sabtu..
tp sbb jadual penuh kt opis, maka nya kami wat belah petang..
tp sayang skit la skit kawan2 yg x stay transit (yg tadika je), xde..

tp bagus btul la budak2 tu..
elok je bleh ikut arahan Muadibah2 (panggilan utk cikgu2)..
(tp nape kt umah,  perangai bertuah sgt? hehe..)

gaya Ultraman, yargh!!

Asyraf & adik tgh sibuk edarkan belon2 & tiup2 kt kawan...


TAPI, YANG PALING AKU SEDIH,
TAKDE GAMBAR ASYRAF POTONG KEK!!!!
(nangis!!! nangis!! nangis!!)


baru je aku angkat kek ke tengah, abis aku dikerumun, terutama oleh budak2 lelaki
maklum la.. kek ULTRAMAN!!
pastu baru je aku nk mintak Asyraf posing nk amik gambar, Asyraf dah sibuk nk potong ke yg akhirnya keadaan jadi havoc sekejap. 
(wahai hubby ku sayang yg berdiri kt sblh aku time tu.. nape la tak amikkan gambar kami?? 
- saje nk salahkan en.hubby. hihi..)

TAKPE lah..
janji, besday boy HAPPY..!!
senyum gaya apa tu, Asyraf? hihi..



3 comments:

eija_sweetmama said...

Happy 4th Birthday Asyraf,
wah peminat tegar ultraman la ni sampai kenal semua nama2 ultraman.

betol tu yg penting b'day boy happy..Moga menjadi anak yg soleh yg membahagiakan kedua ibu&bapa..AMIN.

eija minggu depan(12 Mei 2012) nak wat besday party utk Zaquan & Ziqry, feel free jemputla dtg ye di Seksyen 4 Tambahan, Bdr Baru Bangi.

suwara entertainment said...

happy belated birthday asyraf..semoga diberikan kesihatan yg baik, rezeki yg melimpah ruah.. :)

Anonymous said...

Salam kak.. Kek akk tempah mane tu? Nak detail...teringin tuk besday anak buah sy la

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails