Thursday, May 24, 2012

kenapa aku lmbat arini..

yup!
kereta CLK (Cute Little Kelisa) ku telah menunjukkan perasaannya 
sbb dah lama sgt aku x manja2kannya.. asyik2 suh wat keja je kan.. 
akibatnya pagi td betul2 lepas punch card,
tiba2 dia trus xmo hidup enjin nya, langsung trus kuar asap ikut ekzos..

(wahai cikgu disiplin kt opis ku itew.. 
sekiranya anda mmbaca entri ini, 
sesungguhnya mood ku utk bekerja pd pagi ini sudah ke laut. 
so, kita sembang2 dulu jap eh! :P)
 
dah ler Ayra x hantar ke taska lg time tu.
tepon2 en.hubby, dia x angkat2 tepon.
so, konklusinya aku termenung jap la kt dpn bgnn tu...
hmm.. stress di situ. 
tp nasib baik la ada kawan seopis lalu & offer diri tolong antar Ayra gi taska jap..
tq so much, laling...!

nk jadi citer lagi best, 
sampai kt taska, tgk2 rupa2nya opis tgh wat spot check sapa suka antar anak lmbat lps kul 8..
hmmm.. apa motif ntah. biar lantak.
aku ada alasan ok..!!
KETA ROSAK. ahaks!
(time ni terasa bagus jugak keta ku tu rosak. 
rupa2nya ada spot check.. so alasan kukuh skit. hihi..)

lepas antar Ayra, cuba tepon2 hubby lg.. 
nasib baik kali ni dia call back.
terus ngadu nasib.. huhu..

dlm 10 minit kemudian, en.hubby pun smpai..
superhero ku sudah smpai!! yeay..!!


cek2, dia ingatkan sbb bateri. 
so dia call kawan yg ada jumper..
(untung nya ada kawan2 yg baik hati cenggini, kan?)


tp lepas bbrp kali cuba, x berjaya jugak.
enjin tu bleh start tp xleh hidup trus..
en.hubby pun.. aku dah ckp.. kuar asap..
sbb setahu aku yg kurang IQ psl kereta ni, klau mslh bateri, xkan kuar asap kot?

so, konklusinya kena tunggu jugak pomen sbnr..
so, konklusinya, terpaksa lah tolak ketepi CLK ku itew wat smentara sehingga pomen sampai..


so, konklusinya lagi, 
aku minta tolong antar gi opis dulu sbb dah sejam stgh aku kt situ,
bermakna keja ku kt opisku itew jugak terPENDING selama sejam setgh jua..

konklusi atas segala konklusi2 di atas,
aku tak tau sbb apa CLK begitu sehingga lah saat entri ini ditulis... 
hehe....
 

1 comment:

suwara entertainment said...

hmmm..gitu la dugaan bila pakai kereta ni..lps satu2..kena bersabar je la..huhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails