Sunday, June 3, 2012

santai di pantai Suria, Cherating


masa retreat ke Cherating aritu, kami nk mandi pun pantai..
angin mcm kuat & cuaca x brape menentu.
plus en.hubby yg juga keberatan nk terjun laut.
so, aku pun x brani nk terjun air dgn 2 kids. huhu..
so, kami lepak2 je kt tepi pantai sambil snap2 gambar. hehe..

jom layanzzz...

lalalala...
senangnya hati Asyraf..

Asyraf sgt senang hati jalan2 makan angin kt luar bilik lepas puas tdo dlm bilik ekon dekat 2 jam stgh, sblm tu. (series kejut, x bangun tau. ekekek..)
tp bila smpai kt area berpasir,
Asyraf trus berhenti.
dia kuis2 pasir tu, ckp 'yekkk..!!'

puas aku pujuk yg tu PASIR PANTAI je.. TAKPE klau terkena kt kaki dia..
lama2, baru la dia mahu melangkah ikut aku ke arah pantai. hehe..
tp tengok lah! still rasa macam geli. hehehe..
agaknya petanda yg mama & daddy dia SANGAT JARANG bawak dia g pantai. ahaks!

dlm 5 minit lps aku duk eksplain, baru dia faham..
"ooo.. macam sand box tu ye, mama?"
hehe..


kami bertiga!!





yup.
kat bawah ni petanda aku nk lepaskan jugak gian nk mandi laut. 
main air dgn kaki pun jadik lah, kan? 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails