Monday, July 20, 2009

Masak Spagetti? --> Lulus!

Percaya atau x,
ni la pertama kali aku try masak spagetti.
Resepi --> agak2, ikut sedap mulut! hahaha..

Keputusannya : LULUS!
macam mana aku tau aku lulus?
sebab en. hubby makan siap bertambah!
hahaha...!
(dia tu part puji2 ni, mmg berat skit.. kenal sgt dah. hehe..)

6 comments:

neezareef said...

en hubby tu sedapkan hati ann je..hehe tade lah...klu mkn licin tu mmg lulus sirim la tu...

hatiberbunga said...

wah.. kejam la tu neeza! :P

shiemz said...

sedapnyer...hubby shiem x minat speggetti nie...kalu haku buat, jawabnya aku sorang la yg makan.. hehe

ida said...

sedap ke? nk rasaa...xpun bg resepi je pun xpe..

hatiberbunga said...

shiem : bagus la tu. bleh membaham sesorang! ekekek..

ida : hi ida! sedap ke? ntah! tp hilang la rasa teringin ku ini. hehe... nanti ko datang umah aku, aku masakkan eh! :D

cintaKusayangMu said...

alamak...tiba2 teringt lak nk wat spagethi...l;ama sgt dh ni xwat....adeh..klu wat..xcukup sebungkus spagethi tu..pling kurg 3 bungkus...kuah nye lak sekuali..hahaha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails