Thursday, July 30, 2009

House Warming My Lil' Bro

Akhirnya, setelah menunggu setahun, isteri lil'bro aku, Kamalah, berjaya jugak mendapat kunci umah kuatersnya kt Kajang..
alkisahnya kuaters ni baru lagi.. yg jadi lmbat dpt masuk tu, sbb lambat dpt CF. tp alhamdulillah, suma dah ok.. dorang pun dah selamat pindah ujung bulan lepas.

House Warming nya belah petang...
oleh kerana kami ni ada hal b4 that, kami smpai dah lewat ke majlis tu.
kebanyakan jemputan dah balik.
yg tinggal, familiku n bbrp org dr famili wife lil'bro..
meh aku perkenalkan famili aku. hihi..atas tu (dr kanan ) : my dad, my mom, maid along aku & budak yg terselih tu, fiqah (anak bongsu along aku)
atas ni plak (dari kiri ) : en. hubby, my lil' bro yg dah kepenatan, my big bro & pakcik yg jauh skit tu, ayah adik ipar aku.

umah kuaters tu, wpun apartment, tp bleh tahan besar nya :
ruang tamu yg 2 kali ganda besar dr ruang tamu aku..
4 bilik tido.. 3 toilet.. 1 bilik stor..
1 bilik dapur yg luas, siap ngan kabinet dapur nya.. n 1 ruang sidai kain.
wah.. selesa sungguh la utk duduk berdua je (my lil' bro n wife)

n satu lagi:
aku ni, slalu tertinggal keretapi...
baru tau lil' bro aku tu dah ada tv lcd 42' !!wah..!! dengki nih! :P
xpe.. xpe.. nanti kami masuk umah baru, nak ada jugak tv lcd baru! hihi..

dan.. di mana kah anak aku?
tu dia!!
duk intai apa ntah kt tingkap ngan irfan (anak sulung along aku) n my lil' sis.

** gambar aku takde.. huhu.. tu la nasib tukang amik gambar. huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails