Saturday, August 1, 2009

Cantiknya...

semalam sbnrnya ,
since aku ni salah sorang pegawai kt universiti tempat aku keja,
dapat la jemputan ke dinner,
Majlis Santapan Sempena Majlis Konvokesyen..
ni kiranya macam annual dinner la..
meraikan Tunku Ampuan N.9, Tunku Najihah, Canselori kami...
since dah dera dia bagi ijazah kt beratus2 graduan kami time majlis konvo. hihi..

well.. actually tiap2 tahun pun aku dpt jemputan jugak.
tp this year, aku x dpt pegi
since en.hubby salah seorang urusetia Majlis Santapan tu.
klau aku pegi jugak, sapa la nk jaga anak kesayangan aku tu :
si Asyraf Muhaimin.

aku suka pegi dinner ni tiap2 tahun, selain sbb dpt makan best2 kt hotel,
slalunya mesti dapat door gift yang cantik2. hihi..
and this year, dapat yang ni plak :
(en. hubby la bawak balik..)

cantik, kan, paperbeg dia?

tp tengok isi dalam : lagi cantik!
tara..!!
adiah dia pen je.. tp packaging dia cantik bebenor!
i like!

kawan2 yg lain yg dpt pegi, ckp, yg ladies dpt doorgift tambahan : brooch!
hmm.. bestnya..

tahun dpt, agak2 dapat pegi ke?
hmm....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails