Friday, August 21, 2009

BerJogging Lah Plak di Pavillion

utk pengetahuan semua,
sejak 2 menjak suma org duk tegur en. hubby yg semakin chubby,
en. hubby pun dgn penuh semangatnya men-diet n menyihatkan diri dia.
selain dr jaga makan, tiap2 petang, wajib lah dia gi jogging n skipping kt pavillion kt univ. ni.
dia kata, paling2 koman pun,
abis la 4, 5 round trek tu dia jog setiap petang.
bagus! bagus!
untung kt aku gak nanti, kan? hahahaha..!!

selalunya, dia gi sorang je..
tp petang semalam aku rasa cam gatal la plak nk ikut.
sbb aku sendiri pun x penah smpai pavilion ni lagi since ia dibuka kpd warga universiti awal tahun ni. hihi..
so, dengan semangatnya lah aku yg perut besar ni mengangkut anakku mengekor en.hubby.

oooo.. ni la rupanya padang kt pavilion tu..
cantik je view, kan? :)
en.hubby yang bz menyihatkan badannya :
dengar citer, kt pavillion ni ditempatkan jugak gim universiti.
dibuka kpd suma warga universiti.
serba baru lagi peralatan dlm tu.
wah.. wajib cuba nih!
huhu.. xpe..xpe..
nanti tahun depan, si adik Asyraf dah kuar,
wajib la aku menyibukkan diri jugak kt gim itu.
biar cun melecun balik body ku yg dah x brape cun dah ni. :P

si Asyraf, org bz eksersaiz,
dia pun bz eksersaiz kan kaki dia n kaki mama dia skali -
duk manjat tangga pavilion yg beribu2 lemon tu.
aiyark! penat den ngejarnya. huhu..

smpai kt atas,
bz plak main ngan kerusi plastik yg bleh naik sendiri ni :
(gamaknya dia rasa teruja tengok kerusi tu bleh naik sendiri kot! :P)


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails