Sunday, August 30, 2009

Berbuka Puasa Potluck

atas kerajinan aku yg amat terer masak ni,
aku dengan baik hatinya telah mengoffer diri yg jadik host utk famili ku (mak, abah & adik-beradik ku) berbuka poser beramai2 di rumah ku yg comel ni ari sabtu lepas.
tp POTLUCK la..
a.k.a sesapa yg datang, wajib bawak makanan masing2.
hahahahha....!!!
aci x?

teruk betul minah sorang ni kan?
tp kan.. atas kegeniusan aku tu jugak la, tengok la betapa banyaknya makanan yg berjaya dikumpul. (cuma gambar yong tau foo kakak ipar aku bawak je x sempat nk snap)byk2 makanan tu, cuba teka apa aku n en. hubby sponsor?
--> nasik, air, buah & ikan siakap bakar aje. hahaha..!!

tp yg pastinya, malam tu, perut mmg kenyang giler la.
suma menda bedal. hihi..
siap berlebih-lebih lagi. :P

dan siapa yg jadik mangsa basuh pinggan yg MAHA BANYAK tu?
--> en. hubby la!!
(dia x smpai hati nk dera bini dia yg tomei ni. tq dear! i lap u! mmmuuahh..!!
bleh la kita wat makan2 lagi klau camni, kan? hihi..)

2 comments:

cintaKusayangMu said...

wah..bagus la akk..lain kali leh la wat cmni...sape nk dtg buka pose..sila bawa juadah masing2..nasi putih n air akan di sponsor...hehehe

bOnda said...

brilliant idea!!
perut kenyang hati gumbira!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails