Monday, March 9, 2009

Cute Fish Spa


jumaat lepas time rehat, stended aa utk kaum hawa nih menghabiskan masa utk diri sndiri, kan? hehe..

tp kali ni spesel skit sbb kali ni 1st time aku try CUTE FISH SPA kt Giant, Nilai. hehe..
aku sesorang je.. sbb opismet aku xmo join. dia takut geli! :P
ekceli, dah lama aku intai2 menda alah ni. tp x brape brani.
tp aku ni, biasa lah.. nk kena cuba (hampir) suma bende. huhu..

so, aku dengan yakinnya gi la kakak yg jaga booth tu.
bayar RM5 utk 10 minit.
then, aku letak je kaki dlm air, terus kerumun ikan2 kecik tu kt kaki aku.


punya la terkejut, terus aku angkat balik kaki aku.
then, pelan2.. dgn saspennya.. dgn penuh menggeletarnya aku letak balik kaki aku dlm air.
aku pun, apa lagi???
gelak sakan la!
HAHAHAHAHAHA....!!!!!!!!!!!!!
(gelak smpai x ingat orang keliling!!! wakakakakah....!!)
astaghfurillahalazim.....

geli ya AMAT..!!
tp sbb sayang duit punya pasal, aku tahan je la.
so, dengan laju nya ikan2 tu gigit2 kaki aku dgn mulutnya yg xde gigi tu. huhu...


aku difahamkan, ikan2 nih namanya Garra Rufa.
asal usulnya dr Turkey.
fungsinya utk makan kulit2 mati yg ada kt kaki kita.
(makanan utama ikan tu!)
ia juga membantu orang yg ada masalah kulit cam eczema dsbnya..

tp betul la.. lepas 10 minit yg penuh menggelikan, aku tgk kaki aku nmpk cam bersih skit dr biasa. hehe...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails