Thursday, March 12, 2009

suara hati.. pukul 3 pagi..

sekarang dah pukul 3.05 pagi...

tp aku masih ngadap laptop nih..
dgn tujuan menyiapkan minit mesyuarat yg x siap2 lagi ni.
wajib siapkan jugak sbb bos nk tgk awal pagi esok! 8.15 pagi!

tp pesal la diri ni xde mood nk teruskan perjuangan membuat minit ni ye?
betul2 xde mood.
hmmm....

buat2 minit mesyuarat ni, xde langsung dlm jiwa aku sbnrnya.
time skolah2 dulu, bahasa melayu la yg paling aku x suka.
(aku suka giler matematik!!! dapat A tu time SPM tu! hehe..)
tp kenapa la aku pilih keja yg tugas hakikinya bermesyuarat & membuat minit mesyuarat?
ha.. sekarang, hadap lah!

tetiba terasa diri ini menyesal pesal la aku x amik degree akaun or matematik dulu?
gatal pegi amik bachelor biz admin. gara2 fobia subjek akaun 'ter'fail sbb culture shock time memula masuk u dulu.
sekarang, menyesal! huhu...

2 comments:

SaDi said...

relaks.... ok :)

ann @ hatiberbunga said...

yup!
jom kita tarik nafas pepanjang.
humpphhh...!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails