Monday, March 30, 2009

Earth Hour??

sabtu lepas, iaitu 2 hari lepas (28 Mac 2009),
dari pukul 8.30 - 9.30 malam,
adalah secara rasminya WAKTU REHAT BUMI..

EARTH HOUR

so, apa sumbanganku untuk earth hour ni??
oleh kerana aku tgh berkursus kt PD (27 - 29 Mac),
and tgh lepak sorang2 dlm bilik hotel, xde sapa nk kaco,
so, dengan senang hatinya lah aku menutup lampu.
(tapi tv pasang! hahaha..)


tp cuba teka apa akan jadi pada diriku apabila lampu ditutup??

...


...


zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.................
x sampai sejam, AKU PUN PADAM!!!!

wakakakah....!!
tido dengan lenanya sampai x jadik turun utk sesi bengkel malam tu.
sedar2 dah kul 12 mlm.
so, wasalam je la sesi bengkel aku malam tu.
hehehehe...
sampai dorang suma (ahli2 bengkel lain),
ingat aku dah balik! ekekek..!!

teruk sungguh! :P

1 comment:

bOnda said...

i tOt u balik taw..ghupenye tidOw..cissss

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails