Friday, September 4, 2009

Sahur Best!

cuba teka apa aku n en.hubby makan utk sahur semalam?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

AKU : nasi putih, kicap & serunding
EN. HUBBY : cereal & susu
hehe..

nape bleh canggih sangat sahur kami kali ni?
sebab..
*
*
*
*
*
*
GAS HABIS!!!
aiyark!
bleh la plak gas abis pagi2 buta tu!
goreng ikan pun, separuh jalan je.
tahap mmg confirm blum bleh makan.
wargghh..!!

nasik dah start masak dlm periuk.
camner ni?
satu lauk pun x siap lagi!

time tu dah kul 4.40 pagi,
aku kejut en.hubby,
pujuk dia carik lauk or something utk makan sahur tu.
tp dia mcam berat mata la plak..
so, nak x nak, makanan kt atas tu je la yg jadik santapan kami pagi tu.
nasib baik aku berjaya bertahan sampai waktu berbuka.
en. hubby nk marah pun, dia yg malas nk kuar gi carik makanan.
sapa suruh?
not my fault!
ekekekek..

1 comment:

bOnda said...

isk, apa kata ann masak dapO tu skali..
=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails