Sunday, September 6, 2009

Sepetang di Rumah Baru Alongku

ni la aktiviti aku di ujung minggu ni:

berbuka poser kt umah orang
hahaha..
lepas berbuka poser kt umah parents, ahad lak berbuka poser kt umah baru alongku.

dia sbnrnya baru masuk umah baru bbrp bulan yg lepas.
tp kami asyik x berkesempatan nk datang.
agak jauh jugak la.. KEMUNING UTAMA, dekat2 area s.alam nun.
utk kami yg duk Nilai ni, terasa la jauh nyer.
tp sbb org dah ajak berbuka poser free,
apa lagi?
seperti kilat lah kami ke sana. hehe...

umah dia umah teres dua tingkat.
tp cantik sangat2! luas..
(rasa2 cam kalah la plak umah baru kami yg tgh dlm pembinaan kt Nilai nun..huhu..)

ni, a few gambar mengarut yg aku smpat snap.
dan.. spt biasa, tukang amik gambar xde lah dlm gambar sbb dia di blkg kamera. huhu..
(lenkali, nk suh jugak org lain amik gambar aku byk2 jugak! :P)

my lil'sis tgh bz melayan anak along aku, irfan, duk tgk gambar dia kt kamera DSLR acu nyer..
saje gatai amik gambar baju ni.
4 ur all info, kakak ipar aku amik upah jahit baju kurung.
besides that, dia amik gak tempahan wat barut baby (putih @ bercorak2)
klau tingin nk try, sila lah bgtau ye!
(kak zura! angah dah promote akak free ni! xde komisyen ke? hihi..)
anak kedua along ku, Nur Syafiqah Irdina, bersama opahnya.
dia baya Asyraf, cuma muda 2 bulan je.. tp kecik & ringan ya amat.
maybe sbb masa dia lahir pun, berat dia 2.1kg je.
bahagia je aku dukung dia kehulur kehilir tanpa sakit pinggang. hihi..

time aku amik gambar ni, dia xmo senyum sbb belum warning up.
masih dlm mood serius. hehe..
gelagat sepupu bertiga berebut atuk. hahahha..!
ntah apa si Asyraf beria tunjuk kt tv tu.
Asyraf!!! jauh skit dr tv tu! sakit mata karang!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails