Monday, February 23, 2009

alahai, anakku..

semalam (ari ahad), since en.hubby kena keja,
aku pun amik kesempatan wat projek besar2an mengemas umah..

bila time aku vakum je rumah,
Asyraf tetiba nangis ketakutan.. terus gi kt aku & peluk aku dgn kuatnya!
alahai.. Asyraf takut bunyi vacuum cleaner tu ye? siannya..
akibatnya, terpaksa la aku teruskan keja aku dgn sebelah tangan sbb sblh lagi kena dukung dia.
huhu..
bila dah setel, Asyraf still xmo renggang ngan aku. even letak kt sblh pun xmo.
peluk je aku x lepas2. sejam lepas tu baru mau letak.
huhu... anak aku fobia! siannya..!!!

so, ni la muka budak yg ketakutan dgr bunyi vacuum cleaner mamanya..
serius je! huhu...


kebetulan, selalunya bila aku vacuum umah, dia xde..
sama ada dia kt umah babysitter or daddynya bawak dia gi jejalan..
x sangka la dia takut sampai cenggitu skali!

so, pengajaran dari cerita ni adalah..
klau ada anak kecik kt umah, klau nk vacuum umah, bawak lari lah anak itu jauh2!
klau x, sian dia ketakutan! huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails