Wednesday, February 4, 2009

Ini la bilik opis aku..

Introducing....
Bilik Opis Aku!!

ekekekek...

nk amik gambar opis aku keseluruhannya, rasa cam tak sampai hati..
sbb opis ni masih dlm proses upgrade a.k.a "tak lawa langsung (for now aa..)"

oleh kerana aku nih dikira pegawai kt sini, aku ada bilik keja sendiri.
takde la besar mana, tp selesa la utk bekerja.

perabot2 nya pun perabot lama (bukan setakat 2nd hand, tp dah 3rd or 4th hand dah ni!)
masa memula aku masuk bilik ni, rasa cam nk nangis je nengok.
memang serba kekurangan.

so, dengan brg2 peribadi yg aku angkut dr bilik opis lama, aku susun2 balik kt bilik ni.

so, ni la hasil yg tak seberapa...
(still buruk, tp takde la smpai tahap segan klau tetamu dtg. hehe..)


and this is me - TODAY!
layan blues sekejap lepas siap keja urgent.
sat lg kena sambung keja balik nih!

skrin pc hitam - bukan off, tp dia automatik gelap bila tak usik 10 minit. huhu..

and.. this is my timetable:

slalunya aku bz ngan pelbagai meeting..
tp bulan ni nampaknya masih byk ruang2 kosong.
bleh aa fokus kt keja2 pentadbiran lak. huhu...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails