Tuesday, February 24, 2009

Sukan Staf - Part 2

petang tadi, tiba la giliran game BOLA JARING plak untuk berentap untuk sukan staf kami pada tahun ni..

1st game - PENTADBIRAN vs PERKHIDMATAN
keputusan : team perkhidmatan (team kami!) kena belasah teruk dgn team pentadbiran.
markah, xmo cakap sbb byk bebenor. hehe..

actually, team kami hampir2 disqualified bila x cukup pemain.
sbb kebetulan time tu ada clashing dgn game ping pong la plak..
and org yg main ping pong tu, org yg sama main bola jaring ni!
aduh! mmg cuak jugak la kami sekejap.
tp, akhirnya.. cukup jugak.. hehe..
tp cukup2 je la.. xde pemain simpanan langsung!
agak semput jugak la bila dah masuk 2nd half tu. hehe..

position aku - GD (goal defend)
alasan aku pilih position nih, konon2nya x byk sgt gerak kot!
tetiba, bila aku toleh tgk GA (goal attack) team pentadbiran tu, terus aku lemah jantung!
sbb kt position tu, cc ina. pemain wakil universiti kt sukan staf IPTA.
bila kira terer gak la dia main. actually.. mmg terer lah! penat aku nk kejar.
pastu, bila dpt je bola kt tgn dia, manjang je masuk terus lak tu ke dlm jaring!
xde nk agak2 lak tu! tension betul aku! huhu..

2nd game - PERKHIDMATAN vs FAKULTI 1
keputusan : team perkhidmatan menang tanpa bertanding sbb team fakulti x cukup orang. hehe.. gumbiranya hati! hehe...

** info terkini: team perkhidmatan akhirnya tersungkur kalah (dpt no.4) dlm bola jaring.. huhu.. aku agak frust gak la sbb x dpt membantu sbb hari ke2 & ke3 game tu, aku kena gi kursus kt putrajaya. huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails