Sunday, February 21, 2010

Belon Panas Putrajaya

tima kasih kt Mrs.K dgn info nya yang membina,
akhirnya berjaya aku pujuk En.Hubby pegi tengok belon panas kt Putrajaya nun..
hik!hik!hik!

belon tu ada 2 je kali ni.
En.Hubby bersungguh nk beli tiket nk naik (aku? hehe.. duk bawah je la.. x brani la i!), tp malangnya tiket dah abis. org kaunter tu cakap 18 MAC 2010 nanti, akan ada lg festival belon panas nih. masa tu, akan ada 6 bijik lg. byk skit. En.Hubby? dia dah booking aku awal2. (pastikan tulis dlm diari!) hehe..

kami smpai sana dlm kul 10 pagi. mentari dah terik ya amat. plan nk g awal lg, tp biasa la kan.. bila bersilat ngan bebudak ni. hehe.. impian aku agar arini mendung skit x kesampaian plak. dah xleh handle panas. adeh! bebudak pun dah start stess. hasilnya, pusing2 n lepaking kt situ sejam je. kul 11 pg, kami dah blah balik. uhuk! uhuk! planning nk wat photoshoot sekeluarga kt putrajaya tu pun KENSEL. ceh!

gambar.. kt kamera aku skit je.. selebihnya kt kamera my lil' sis. x sempat plak nk amik. nanti dah dpt, aku apdet entry ni yer..
nway, enjoy ngan gambar2 ni dulu yerk!

muka besar semut la plak..
zoom skit!
daddy n the kids
my lil sis dgn kamera mahal dia. ekekek..
Ayra dah start nangis kepanasan..
cuba pujuk ngan Buyung Tatak Uwa..
Asyraf ngan belon Spiderman Kepala Besarnya. hehe..
--------------

pics dr kamera my lil' sis @ ACU

me & my hero

belon panas..

kami berempat.
aiyark! terbalik la plak stroller Ayra. dah x nampak gambar tuan puteri kami tu..

si Abang yang sangat sayangkan si Adik

Buyung Tatak Uwa

Ayra lak sibuk main air liur! hehe..

2 comments:

MRS. K said...

pegi eh? bagus...bagus...
kite tak pegi.. dok umah jer...
nanti bulan 3 pegi la lagi...

hatiberbunga said...

jom kita serbu bulan 3 nanti! ahaks!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails