Tuesday, February 16, 2010

Wedding 14.02.2010

cuti raya cina kali ni, sangat lah panjang :  4 HARI
sabtu, ahad, isnin & selasa
so, confirm la ramai gilos manusia kt Malaysia ni yg amik kesempatan balik kampung. dan wajib la menyebabkan laluan trafik di mana2 jem berkilo2 meter.

and bg kes aku, xde la punya!! 
sebab kampung aku (umah parents) kt Bangi je.. 30 minit dr Nilai. hahaha.. teruk kan? suka benar gelakkan org yg kampung jauh. x baik tau.. :P

apa da.. dah mengarut2 dah aku ni.

aku sbnrnya nk citer pasal journey aku ke Melaka untuk wedding kazen En.Hubby. hiiee...
tuan punya badan : Dr. Aziman (warga Klantan).. alkisahnya jumpa jodoh ngan Dr. Diyana (warga Melaka)
 Ayra : TIDO (x kisah keliling, kompang bingit pun wat derk je)
tp, spt biasa, kena kaco dek si Abang Asyraf yg dengki
aku, kemaruk nk bergambar kt pelamin. 
warna pepel tu!! sama warna ngan tema wedding aku dulu. ekekek..
(tetiba terimbas kenangan silam. wakakah..!)
Asyraf nk lari ye?? x bleh! 
meh mama nk dera bergambar kt pelamin dulu! :P
 hantaran..
(nampak x nilai nombor kt cek tu? hehe..)
aku & Cik Su Asyraf (adik bongsu En.Hubby)
(darah manis ni : nk kawen dah Maulidur Rasul nanti ni..)
kami bertiga..
(Ayra xde sbb kena kidnap ngan Cik Ngah dia (wife si abang kpd En.Hubby..)
 
haa...
ni la penculik Ayra tu.
En.Hubby menunjuk skill nyanyinya. 
nasib baik x hujan. hihi..
 
akhirnya.. slps suma org balik, baru sempat bergambar ngan pengantin.
(sangat BENCI gambar ini. wat aku nampak gemuk. huhu..)


dah setel suma, BALIK!!
stop jap kt hentian Ayer Keroh..
tukar baju Ayra suma.. Asyraf? selamat dah tdo. zzzzz....

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails