Wednesday, February 17, 2010

Flu : Me, Asyraf & Ayra

salah satu perkara yg paling aku x suka bila antar anak2 ke taska adalah :
SENTIASA LAH SELSEMA!
meleleh je hingus + taik idung bersepah!
waaa...!!! mmg xbleh blah.
tp tu la hakikatnya yg rata2 kengkawan duk pesan. baru baik 2, 3 ari, selsema balik.. baru baik 2, 3 ari lagi, selsema balik..
aduyai.. nk wat camner? dah xde pilihan.. redha je la..

dan menambahkan ke'best'an nya tu,
dengan aku2 skali dah terjangkit. erk!

aku ni dah ler pantang selsema..
klau dpt selsema tu, wajib la ia dtg dgn pakej2 nya skali, iaitu
selsema + sakit pala + sakit tekak + batuk smpai muntah  + LELAH.

tu la nape aku ni xleh selsema. huhu..
arini, dah masuk ari ke-4 dah...
nway, tetap syukur xde anak2 aku yg ikut warisi LELAH aku ni. 

p.s : pala otak dah start berdenyut2 balik dah ni.. huhu..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails