Tuesday, April 12, 2011

aktiviti the kids sblm tdo


memula naik ke bilik dlm kul 10 lebih,
baik je masing2 ngadap buku. ngee....

pastu, masing2 start menghavockan bilik tdo utama ini dgn macam2 gaya lasak, 
seperti ini :

dan ini :
ha.. tu baru 1 aktiviti.
aktiviti2 lain, tak koser aku nk amik gambar.
tp mmg tunggang terbalik la dibuat dek dua beradik ni.

hahaha..!!!
konklusinya, the kids tidur pukul 1 pagi malam td..
serius penat!  :P

6 comments:

umialya said...

bagusnya 2 beradik tu, elok aje main, tak gaduh2..

naney@karim said...

seronoknya....

eB ezrin said...

kalo eB, eB join skali...
sbb dorang comel ;p

Diamilikku said...

kalau su syarat utama...budak2 masuk bilik tido pastikan bilik itu gelap segelapnya....so conferem tak boleh nak buat pelbagai aksi...terus tido...

ann @ hatiberbunga said...

ummialya > hehe.. tu time dorg tgh baik la tu.. ;)

nini > yup! hepi bukan main! kita yg risau kkot2 terjatuh @ tercedera sbb eksaited sgt.

kak eb > hehe.. mmg join pun!

su > selalunya mmg ann tutup lampu. tp malam tu, ann ada kena buat keja skit guna lappy. tu yg lampu terpasang tu. tu yg dorg amik kesempatan utk bermaharaja lela kejap.

Cute MuM said...

dania sebelum tido mesti buat sepah.. semua mainan die teraburkan..
pastue baca majalah mummy..
napak mummy landing,
dania pon cepat2 panjat atas badan nak nenen..
kenyang, tido..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails