Wednesday, April 27, 2011

betul ke mama tak perasan? hihi..


hahaha..!
mama nya dah x tau nk ckp apa dah bila tetiba je sedar Asyraf dah jadi rupa cenggini.



gamaknya dah x cukup kertas nk conteng...
pastu nk conteng dinding, takut mama marah...
lalu diri sendiri jadi mangsa. 
hihi..

mamanya ni hanya mampu gelak & amik kamera & snap!

pastu buat2 tak perasan selama 5 minit di mana 
akhirnya daddy nya yg perasan sendiri lalu bawak Asyraf ke dapur & basuh.
hahaha..!!

7 comments:

Cute MuM said...

huhu.. macam2 karenahkan..
kadang2 geram.. kadang kelakar..

aanie said...

hahaha..kelakar tul...

syariza09 said...

sajer jer si ibu buat2 x napak. sajer nk lari dr tugas yerr

Diamilikku said...

sama mcm alesha dan skrg dah berjangkit ngan aisy..hahahahahahah

eB ezrin said...

ahhhhh... pengsan auntie tgk... hu3

sweetfiza said...

aduyai...mcm2 kerenah yer anak2 ni ...he he ...tp kekadang tu klako le plak ....

mamalieyna said...

mama buat2 tak perasan..hehe..anak oh anak...hu~

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails