Wednesday, April 6, 2011

Hobby during Maternity Leave.. so cute!!

dapat ni tru emel..
wpun kesian kat dak tecik tu kena buli dek ibu sendiri,
tetap rasa comel yg teramat sgt lah gambar2 ni.
hehe...

















anyone nk ikut jejak langkah ibu dak tecik ni di kala tgh berpantang kt umah?
ahaks!

12 comments:

MummyEcha said...

sangat2 cute ......:)

Aini said...

cute giler... !!

Sungguh creative ;).

Nad @ MamaZakwan said...

cute banget..!!!

.::Lynn::. said...

cutenya....

syariza09 said...

alorlor,,,cutenya. kretip sungguh

Ibu Ayra said...

comelnya... ishhh nak kena imaginasi tinggi nih...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

kreatiffffffffffffff

mekchu said...

sungguh kreatif.. paling suka gmbr kena gantung kat ampaian tu.. hehehe..

eB ezrin said...

i lioke... ;p
pasnih kalo der rezki lagi../. eb wat eh? ;p

humayraa said...

Salam..
minta izin copy paste, akan buat backlink..

http://www.secangkir-madu-buat-nur.blogspot.com

suker tengok gambar yg kena sidai kat ampaian..cute sungguhh..:))

rDnA said...

comeiiinyerrr

bOnda said...

cantikkkk..
tetibe tingat aku pun ada wat xtvt cenggini kat ammey dulu :p
jap nanti den nak wat pOst..
mintak izin C&P entry nih deh
:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails