Tuesday, April 7, 2009

Nite At The Funfair

skrg ni, kt Nilai ada Funfair!!
oleh kerana lama bebeno x gi funfair ni,
(last time aku gi funfair ada la darjah 2 kot! hehe..)
so, lepas dinner, aku saje gatai ajak en.hubby singgah jap.
nk tgk apa yg ada kt situ.


sampai kt sana, kami round, round, round dan round smpai 10 minit,
tanpa buat pape.
tgk gaya dr game yg naik2 tu, nmpak cam best.
tp maybe sbb dah lama, menan2 tu suma, bila gerak, duk bunyik..
krek...krok... krek.. krok...
aku lak yg takut.
maklum la.. byk bebeno citer eksiden2 kt funfair yg aku duk dengar. huhu..
so, x jadi la bawak Asyraf naik menan pape.
hehe..
En.Hubby memula cam x minat langsung hal ehwal game kt funfair ni.
Tp oleh ketereran aku memujuk (chewah!),
En. Hubby beli la token skit..
sesaje nk mujuk bini & anak dia yg comel ni.
hihi..
sebab dah aku dah mula berangan nk bear besar2 yg duk gantung tu.
x pun, dpt tv besar pun jadik aa.
hahahaha..!

tp hampeh!
tangan en.hubby panas aa.. dpt adiah tecik2 je. huhu..

in the mean time.. Asyraf dah ngantuk!
dah nguap brape kali dah.
tp dia good boy, x meragam langsung!
(leka bebeno duk perati menda2 pelik sekeliling dia! hehe..)

1 comment:

Neeza.Areef said...

dh lama x g funfair..salu cina je ramai kalo pg

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails