Sunday, October 25, 2009

Aku Dah Penin...

mesti suma org heran kan?
minah ni beria beno ckp bz nk kena stadi utk PTK next week..
tp sempat lak plak apdet blog hampir tiap2 ari.
huhu..

nk tau nape aku rajin masuk blog aku ni minggu ni?
sbb... aku dah penin!!
rasa cam dah tepu la pala otak ni plak nk stadi lagi..
klau nk tau waktu2 di mana pala otak aku xdpt berfungsi dgn baik dlm minggu ni,
adalah di waktu2 aku mengapdet blog ini lah! wakakah..!!!

can u see ALL the notes/ info I have to install in my tiny winy brain b4 this coming Tuesday??
4 helai kertas tu, baru dikira 4 tajuk kecik tau.
blum tgk lg isi kandungan fail putih keras yg tebal di blkg cover kunin "SUKATAN .... " tu.
patut kah aku meneruskan lg perjuangan ini?
waaaa...!!!
ermmm.....
dah xleh pk ni.
* sambung esok je lah, aci x? hihi...

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails