Monday, October 12, 2009

Lunch di Secret Recipe


yup!
arini aku lunch kt Secret Recipe!!
terasa hati ni berbunga2 sekejap. hehe..
almaklum la.. jarang sgt2 dpt makan kt sini kan..
kecuali la ada org belanja. :D
mahal gilos utk rakyat2 biasa taraf aku ni!

orang belanja???
siapa kah insan yang baik hati itu??
ekekeh...

my Lil' Sis la..
a.k.a Acu si Asyraf.
since dia dah keja ni (ada la dlm 3 bln, gitu..), pemurah betul dia part2 belanja nih. hihi.. untung kt ibu ngandung yg sorang ni la.. ekekek..

TQVM, DARLING!
sedap! sedap!
leh aa banje lagi next time, ek!
mmuuaahhh...!
ni la insan yg comel lagi baik hati lagi pemurah tu!
bersama2 ngan air kami :
Ice Blended Chocolate with witted cream (lil' sis punyer) &
Strawberry Milkshake (aku punyer aa..)
sedap woo strawberry milkshake nih! :P

lil' sis order ni.. Japanese Soba.
dia ckp mee ni, mee organik.. bukan cam mee biasa yg wat dr tepung tu.wat dr apa ntah! x ingat dah! (short term memory lost betul la aku ni. hihi...)
sedap & sgt elok utk kesihatan. yup! yup!

aku nyer menu yg ini.. Pan Grilled Dory with Lobster Sauce.
ini pun SANGAT SEDAP.
x aku x berjaya melicinkan sayur2 itu sbb baru pas makan nasik 2 jam b4 lunch time tu. ekekek... (aci ke alasan gitu? hmm..)

kami dua beradik.
beria try nk amik gambar ngan makanan/minuman..
tp x berjaya. hahaha..!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails