Saturday, October 31, 2009

Last Day Asyraf

smlm, last day Asyraf ngan pengasuh nya...
pasni, start Isnin depan, Asyraf akan start masuk taska!
sebab apa?
sebab pasni pengasuh kesayangannya tu, akan pindah ikut anaknya ke Pajam. huhu.. sedeynya!
maunya x. Asyraf duk ngan dia since dia berusia 2 bulan tu...
membesar dpn mata pengasuhnya.
mmg sayang sgt la si Asyraf ni kt pengasuh nya tu.
bila lama skit x antar, mula la disebut2 nama pengasuhnya tu (Asyraf panggil, Opah!).
camner la pengasuhnya ni x berat hati nk tinggalkan Asyraf.
tp nk wat camner, kan? keadaan x mengizinkan..

* makcik, terima kasih atas segalanya, ye.. jaga Asyraf dgn baik skali mcm cucu sendiri... maafkan kami jugak klau ada kekurangan. nanti bila2 senang, insya Allah kami akan bawak Asyraf jumpa makcik bila2 rindu tu terasa, k? huhu.. (waa..!! nape tetiba mata aku lak yg bergenangan masa menaip entri ni? huhu.. sedey, siot!)

4 comments:

[S]itie [B]Um [B]Um said...

nanti mesti die rindu kt opah

MRS. K said...

sama la.. pasni nak anta hadif kat taska acacia park

hatiberbunga said...

ha.. tu la nyer.
baru ari isnin lepas antar Asyraf kt taska.. ari rabu, terus demam selsema yg teruk. sakit pala dibuatnya. huhu..

b.O.n.d.a said...

acap rindu Opah kOtttt =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails