Thursday, October 8, 2009

Dentist Baru Fak.Pergigian

yezzaa..
semalam aku seharian kt KL.
ada majlis perasmian dentist baru Fakulti Pergigian kt universiti tmpat aku keja nih.
canggih woo..
dlm 1 dewan besar tu, ada 30++ station persendirian utk student2 fakulti tu wat praktikal.
terasa jakun kejap la aku ni tgk peralatan2 yg dasyat2 student2 ni guna utk belajar.
(hmm.. aku ni manjang je la jakun bila ada menda baru. ekekek..)
untung bebudak skrg kan?
suma menda dah canggih2 dah skrg..
nape la dulu aku amik degree yg xde kaitan dgn sains, ha?
x merasa la aku guna peralatan pelik2 cam dorang ni.

jawapannya adalah kerana :
aku mana amik subjek bio/fizik/kimia time skolah dulu.
aku budak sains sosial, maa..!!
hahaha..!
(mula la cakap mengarut, aku nih! hihi... otak x brape btul la bbrp hari ni. :D)

2 comments:

cintaKusayangMu said...

wah..kn best klu dpt wat clinical kt cni..xde la dok bekerja ngn dental unit yg buruk n facilities yg kurg..huhuh...untung tul sape2 yg dpt stdy kt msia ni...smuanye best...

hatiberbunga said...

student mesia dah byk untung sbnrnya.. bezanya sama ada dorang sedar ke x. ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails