Tuesday, October 13, 2009

Checkup @ 33 weeks

tadi gi monthly checkup utk pregnancy 33 minggu..

everything ok.. (berat, HB, BP, urine bla..bla..bla..)

cuma 1 je berita yg x berapa best :
misi yg cek perut aku tu kata kemungkinan besar, baby aku songsang... pala kt atas, senget kt kiri skit. adeh! dulu pala dah kt bawah.. bila masa la plak baby ni pusing ni? hmm..

TAPI dia ckp MUNGKIN je la..
since dia teka2 dgn meraba2 je perut aku & guna alat yg dgr heartbeat baby tu je.
dia ckp dia ada terasa keras bulat kt atas perut aku. dia agak tu pala baby..
dia ckp lg, biasanya klau pala baby kt bawah, heartbeat baby tu dpt trace dlm kawasan bawah pusat. tp td dia jumpa heartbeat baby tu kt atas pusat la plak... wargh!! mcm betul je..
anyway, dia mintak confirmkan ngan doktor balik since doc bleh scan n sah kan... aku ada appt. yg doc ari isnin depan ni.
hopefully suma ok la..

and hopefully klau betul pun, sempat la baby ni pusing balik on time.. huhu..

1 comment:

Neeza.Areef said...

insyaAllah baby pusing blk tu..amin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails