Thursday, October 22, 2009

Tak Abis Lagi Ke Jamuan Raya??

hehe..
actually, jamuan raya ni wat last Friday (16 Okt 2009).
tp la ni baru berkesempatan nk aplod gambar n citer. :D

since universiti tempat aku keja ni x wat majlis sambutan hari raya peringkat universiti spt mana tahun2 lepas, thn ni, terpulang kt jabatan masing2 la nk wat jugak ke x.

citer pasal jabatan/opis ni,
opis aku sbnrnya terdiri drpd 11 unit kecik, termasuk lah unit ku.. byk, kan?
so, nk wat jamuan raya beramai2 pun, agak leceh la skit nk planning nyer, memandangkan masing2 ada jadual keja n planning sendiri.
so, apa kami buat thn ni, unit2 ni masing2 merancang sendiri "open opis" memasing (sstgh unit yg kekurangan org, biasanya akan ajak unit lain join skali utk jadik host) n panggil la kengkawan dr unit lain dlm bangunan ni utk memeriahkan suasana "open opis" n jadik tukang perabihkan makanan. hehehe..

and jumaat lepas, adalah giliran unit ku + 3 lagi unit (gabungan 4 unit) utk menjadik host utk jamuan raya pd hari tu.
oleh krn opis kami sempit, kami wat kt bilik K-SPACE (still dlm bgnn yg sama) : bilik ni biasanya jadik tmpat kami berkumpul n brainstorm n berkongsi idea bila ada mslh or projek baru berkaitan keja.

n biasanya.. mana ada kami oder2 khas makanan dr luar.. kami potluck je.. masing2 bawak skit, n tgk2, terbanyak la plak makanan nya bila dah hidang! hehe..
ada sate.. ada spagetti.. ada laksa johor.. ada soto..ada pelbagai jenis kek.. ada pelbagai jenis buah.. ada kopok lekor.. ada pelbagai perisa aiskrim.. ada pelbagai jenis kuih raya.. ada pelbagai jenis kekacang.. ada ayam kuzi.. ada sandwich.. hmm.. apa lagi eh?
it's me & deeb & alan. ;)
nampak kuah spagetti dlm periuk yg hampir licin tu?
1st time wooo aku masak kuah spagetti byk2 camtu.
nasib baik sedap & xde sesapa komplen sakit perut.
ekekek...
hulubalang2 penjaga pintu. :)
lepaking kekenyangan smbil buang masa. hihi...aku cukup x gemar tgk diri aku dlm gambar ni. sungguh besar lg x lawa. huhu...
dah ler saje nyibuk kaco ita n faizal nk bergambar serba hitam. hihi..
gambar2 ni plak, aku x brape faham apa yg tukang amik gambar ni pk.
angle2 nya, agak pelik, kan?
kreatif kah? siap masuk gambar selipar tu! ekekek..
masa ni, masing2 duk layan video klip lama ala2 70-an yg dorg penah wat utk raya tahun dulu2.
time masing2 masih 'muda'. wargh! lawak sungguh!
uiks! abis dah gambar??
hmm.. x byk la koleksi aku ni. tp cukup la ye.. karang ada yg busan plak menengoknya.

oh! gambar last tu, gambar time duk ngemas2 after majlis.
aku x wat apa sgt pun.. saje nyibuk kt situ sbb nampak ada org nk amik gambar. hahaha...!!!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails