Friday, November 13, 2009

Checkup @ 37 Weeks

yup!
dah pregnancy ku dah masuk minggu ke-37, a.k.a
klau terbersalin dlm minggu ni, baby dah bleh survey la kt luar sbb dah cukup matang.
tp.. honestly, klau org tanya aku, aku pun x tau sama ada suka bb ni kuar awal skit or on time (40 weeks).
sbb.. ikut rasa badan, mmg dah cam x larat sgt dah...
tp bila tgk keadaan sekeliling, ngan keja opis yg banyak n pelbagai perkara lain yg blum setel,
aku rasa, better la dia lepak kejap dlm tu lama2 skit. hehe..
this week (@ 37 weeks), klau bleh, jgn dulu aa..
--> bajet thn depan lum submit lg ni.. masih dlm proses touch up terakhir.
--> ujung mgu ni ada majlis best antara famili aku.
--> Asyraf selsema lagi.. sian kt dia...
next week (@ 38 weeks), pun biar dulu.
--> ada meeting penting. aku la plak yg handle tu. hehe..
--> umah mak abah aku, yakni tmpat aku nk berpantang nanti, tgh renovate lg aa.. penuh habuk kt depan tu..
tp klau nk kuar the week after that (@ 39 weeks), ok!
--> dekat sgt2 dah ngan birthday aku time tu! hahaha..

hish! apa la aku ni.
bleh plak nk planning ikut suka plak nk bersalin bila. hahaha..

nway,
kembali kpd citer cek up..
td cek, suma alhamdulillah ok..
berat statik. x naik plak minggu ni. (tp aku rasa penimbang klinik tu yg salah! hahaha..)
HB, ok. makin naik, berbanding mgu2 lepas.
pala baby remain kt bawah. cuma senget skit ke belah kiri.
(agak2nya, smpat lg x dia turun betul2 ke tmpat yg sepatutnya? hmmm)
dorg pesan suh byk kan minum jus buah-buahan masa ujung2 preggy ni. ada vitamin c, kan?
tp selsema n sakit pala aku masih ada aa... jus buah ni, yg sedap, time2 dia sejuk! hihi..
ngengada sungguh aku ni. :P

ok la. tu je laporan pasal pregnancy ku utk minggu ni.
sekian. :D

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails